niedziela, 8 lutego 2015

Informacja !!

~*~

Cześć moje Drogie Czytelniczki .! :)
Dziś nie przychodzę do was z rozdziałem, jak to w niedziele bywa.
Lecz przychodzę z pożegnaniem. ;c
Postanowiłam odejść z Bloggera, samej jest mi strasznie smutno.
Ale zabawa była, a teraz pora trochę się ogarnąć :*
Boże, tak trudno jest mi się z Wami pożegnać.
Chciałam dokończyć to opowiadanie i dopiero odejść.
Ale to nie ma najmniejszego sensu. Pod każdym rozdziałem jest coraz mniej komentarzy.
Strasznie przykro jest mi z tego powodu. No i do tego mnóstwo nauki w nowej szkole.
Co do tego że stąd odchodzę jest mnóstwo powodów, ale to nie ważne.
Ważne jest to że Byłyście przy mnie przez tak długi okres czasu.
Sama nie potrafię w to uwierzyć, ale multum komentarzy i wyświetleń utwierdziło mnie że już pora odejść. Będę starała się jak najczęściej wpadać na wsze blogi <3 Bo są cudowne i uwielbiam je czytać. Dziękuję z całego mojego serduszka za to że mnie tak licznie wspierałyście. Jak zakładałam bloga, nie wierzyłam że mogę tutaj cokolwiek osiągnąć. A tak na prawdę osiągnęłam wszystko co mogłam sobie wymarzyć. A to wszystko dzięki Wam !! Jesteście najwspanialsze i bardzo będę za Wami tęsknić. Kochane trzymajcie się !!!

KOCHAM WAS !! Marta :) 

~*~

8 komentarzy:

  1. Marta no nie rób tego! Nie w takim momencie!
    Kurczę nie wyobrażam sobie że mogłabyś nie dokończyć tego opowiadania. Było jednym z moich ulubionych ^^
    Nie no błagam przemyśl to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę cię przemyśl to. Jest to Mój ulubiony blog i chciałbym żebyś go dokończyła i zaczęła jakiś nowy ;* proszę przemyśl to

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. WHAT THE FUCK?! o.o
    Co?!
    Nie! ;(;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie!!!! :(((((
    Proszę, przemyśl jeszcze swoją decyzję...tak cudownie piszesz! My i tak będziemy czekać z nadzieją...na choćby epilog (w sumie to lepiej następną część;) ).... o jeny...i się smutaśno zrobiło, bo tak czekałam...Sama też nie zawsze komentowałam, ale za2sze wszystko na bieżąco czytałam i z niecierpliwością wyczekiwałam nowych części...Takich osób jest na pewno dużo więcej!
    Ja będę mimo wszystko mieć nadzieję, że coś wstawisz...Jeżeli nie,to zrozumiem,chociaż ogromna szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie, nie, nie ;ccc
    Smutno będzie bez ciebie.
    Będę tęsknić kochana ;c
    I po cichu trzymać mocno kciuki byś do nas wróciła :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no nie wierzę, no przestań Marta!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak, JAK?!
    Kochana, smutno mi sie teraz zrobiło :(
    Po prostu uwielbiam Twojego bloga, to wszystko co pisałaś. I bardzo wiele znaczyły dla mnie Twoje komentarze :(
    Dziekuję Ci, że mnie motywowałaś przez cały czas, właściwie odkąd zaczęłam pisać.. No nie możesz odjeść ;(
    Proszę wróć tu jeszcze kiedyś.. Napisz dla nas choć ostatni rozdział :(
    Będę tęsknić Marto :***
    I z nadzieją czekać na powrót <3 <3 ;(

    OdpowiedzUsuń