niedziela, 4 maja 2014

Prolog

Obudziłam się rano, wyszłam z pokoju i skierowałam się do kuchni, która była tuż obok salonu. Weszłam do kuchni, do szklanki nalałam soku i poszłam do salonu. Moim oczom ukazał się pijany ojciec, który spał na kanapie. Nie zdziwiło mnie to, byłam przyzwyczajona to tego typu sytuacji. Mamy nie było, ponieważ pracuje gdzieś w Niemczech. Dlaczego ? Bo mój ojciec alkoholik miał wypadek 3 lata temu., oczywiście przez alkohol. Kocham ją najbardziej na świecie i tęsknota czasami doprowadza mnie do płaczu. Moją kochaną Ewe widuje kilka razy do roku. I od 2 lat wychowuj się sama. Nie mam sił na to wszystko. Wypiłam sok i poszłam do pokoju. Ruszyłam po jakieś ubrania i po chwili byłam już w nie przebrana. Na palcach wyszłam z domu, żeby nie obudzić pijanego taty. W uszy włożyłam moje słuchawki i skierowałam się nad morze. Kochałam nasze, polskie morze. Usiadłam na pomoście po turecku, całymi dniami tak siedziałam. Patrzyłam na fale które były na całym morzu. Zastanawiałam się dlaczego życie jest takie nie sprawiedliwe? Nie znosiłam mojego liceum, dlaczego ? Bo było w nim pełno wytapetowanych panienek, które nie wiadomo co robią po szkole. Mój ojciec wiecznie pijany a ja muszę sobie z tym sama radzić. Mojej mamy przy mnie nie ma, bo ciężko pracuje. Tak bynajmniej mi się wydaje. Chociaż zauważyłam że z każdym przyjazdem do domu jest szczęśliwsza. Rzadko się użalałam nad sobą, przez życie szłam z podniesioną głową i uśmiechem na twarzy, a buzia nigdy mi się nie zamykała. Uwielbiam rozmawiać ale tylko ze znajomymi. Do tych których nie znam to tylko się uśmiecham  i jestem wówczas bardzo nie śmiała. Myślałam dużo, tak zleciał mój cały dzień. Nie chętnie wróciłam do domu. Weszłam po cichu do domu i na kanapie ujrzałam moją Mamę...


________________________________________________________________________

No to jest i prolog. Jak mi się uda to może dodam jeszcze pierwszy rozdział dziś. :)
Posty będę dodawała co tydzień w sobotę. :D
Mam nadzieje że wam się spodoba. Liczę na wasze komentarze :D
I oczywiście oczekuje szczerych opinii :D <3

Ściskam :D

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się wspaniały blog jestem ciekawa dalszych przygód Laury czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się naprawdę fajne opowiadanie ^^ Postaram się często wpadać, tylko proszę, przypominaj mi o nowych w zakładce ,,SPAM" na moim blogu :3
    Czekam i zapraszam do siebie, może akurat przypadnie Ci do gustu ;)
    imnotafraidtodiebvb.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się zapowiada^^ będę wpadać do Ciebie. ;)
    A jak znajdziesz chwilę, to może i mnie odwiedzisz? :DD
    Zapraszam :)
    http://bvbmyfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Siema ! ;)
    Twój blog bardzo mi się podoba ! ;>
    Czekam na pierwszy rozdział i zapraszam do mnie : newlifenewlov.blogspot.com/

    Pozdrawiam , Karinka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra, zacznę od początku. :D Kiedy tylko zobaczyłam tło- padła. *o* Kocham, kocham, kocham. <3
    Już jestem fanką tego opowiadania. :) Weny życzę. ;**
    Buziole. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zapowiedź.
    Prolog jest bardzo ciekawy i jeżeli pozostałość będzie tak ciekawa to na pewno będzie wielu czytelników. W tym ja. ;)
    Buziaki. :*

    Zapraszam do mnie: http://kolorowa-biel.blogspot.com/
    co prawda nie jest on jednolity, ale składa się z różnych opowiadań. ^^
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :) będę czytać tego bloga :)
    zapraszam tez do siebie :) http://wymyslanka11bvb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń